august 2010

LIVESHOW

LIVESHOW KL.19.00!

Hallo dere ! Tuba er her n, og vi skal egentlig gjre lekser.. Men jeg vil bare si at Tuba og jeg skal ha en liveshow kl.19.oo, s det M dere se ! Skal bli gy..-Vi BloGgeS<3ELISE&Tuba ;*

Ouutfiiit 29.august

Heihei :-) Vi ble ikke i vle s veldig lenge, vi rakk spille litt ball fr det begynte regne,tordne og lyne. S etter 10 minutter satt alle sammen inni leskuret og snakket. Herlig ! Selve ansi...

msn' er s treig..

Hallo kjre lesere ! Sitter og venter p at msn'en skal bli ferdig lastet ned. Det tar jo en evighet, s hvorfor ikke bruke tiden p blogge ? Litt senere i dag drar Tuba og jeg en liten tur o...

School of rockk

Heisann ! N er det helg - igjen. Denne uka har gtt utrolig fort, kan ikke tenkes at det er lrdag i morgen, men det gjr selvflgelig ingenting (!!) I dag p skolen s vi p school of rock i musi...

nydelig overskrift

Hei p dere. Merker godt at skolen har begynt igjen, vkne syv hver morgen, legge seg tidelig hver kveld, lekser med en gang man kommer hjem og resten av det som flger med skolen, det er stor fors...

heeiheei

Heii. N, idag begynner jeg blogge p fullt igjen. Har hatt en lang pause n, trur faktisk det var litt bra at jeg tok en liten pause, jeg hadde ingenting blogge og jeg var ikke fantasifull i d...

skolen har startet, mye gjre og tryanske hester.

hallo lesere ♥ Dere har vel merket at jeg ikke har blogget i det siste, og grunnen er ganske god. Skolen har startet, og jeg begynte p ungdomskolen som var ekstra spennende. Det har derfor v...

shop till you drop

Heisann. Jeg har hatt det kjempefint i dag, lenge siden jeg har vrt i byen med Tuba n.. Vi har vrt der fra ca. 2 til 6, s da jeg kom hjem var jeg utrolig sliten. Kunne bare legge meg ned og sov...

To the Tnsberg

God morgen ♥ I dag skal Tuba og jeg en tur inn til tnsberg for kose oss litt fr skolen starter.. Men vi m bare finne ut om hvem buss vi skal ta og litt snn. S er alt klart ! Outfit kom...

interessant p jarlsberg

Heisann. Da har jeg kommet hjem fra flyshowet p jarlsberg. Det var faktisk ganske interessant og spennende, vi fikk se en masse fly som bde sto som utstilling og noen som fly. Som jeg sa fr jeg...

Flyshow

God morgen ! N snart skal vi p snn flyshow eller noe. Handler iallefall om fly som flyr oppe i luften og mye mere. Tar med kameraet s da skal jeg huske ta litt bilder. Kanskje jeg tar med vid...

SHOPPING P F & VRVARIASJON

Hallo. Anbefaler ikke dra til byen i steikende solvr. Har gtt rundt svetta fra topp til t, som ogs betyr at det har vrt veldig varmt ute i dag. Og jeg som tok p beg olabukse og genser da ...

kjempeherligsuperfin header

Wow, se p klokken. Jeg er flink. I dag skal mamma, William og jeg en tur til by'n for handle inn litt nye klr til skolen. Og jeg har tenkt til lage en liten dagvideo, snn at dere vet det...

barnevakt til 17;00

God ettermiddag ♥ Jeg og Andrea har blitt bedt om sitte barnevakt for Martin og William til klokken 5 i kveld. S n snart skal vi sykle en liten tur bort p lekeplassen for spise litt lu...

Toronto Blue Jays

I dag skal pappa p jobb som ikke er positivt. Eller har fr ganske bra lnn, men han er borte i en mnede om gangen. S n skal vi kjre han til flyplassen. Genser : Rjukan

Borte bra, men hjemme bet !

Hey. Jeg ble visst igjen i oslo etter bursdagen sammen med Mathilde. Og vi kom hjem i gr ettermiddag, men orket ikke bloggen noeda. Var s utrolig utslitt etter disse tre dagene. Vi har hatt noe...

LEAH HAR BURSDAG I DAG!!! Gratulerer med dagen <3 n er vi p vei inn til oslo, for feire den. Gleder meg! Men vi snakkes senere i dag, skal ta bilde av andrea, hihi. Andrea og mathilde hilser :)

lalalalalalalalalala;

N tar turen opp til langevann. Snakkes senere i dag! Kos dere i dag, det skal jeg.Hva skal du i dag ?

fire varmegrader..

N har jeg kommet hjem igjen fra gaustad, har vrt hjemme i hele dag men internettet har vrt nede. Jeg har kost meg utrolig mye p denne lille turen vi har hatt. Vi reiste sent opp p onsdagskveld...

Jeg glemte fortelle dere det. Jeg reiste opp p gaustad i gr for g opp til toppen idag. Men i hele dag har det regnet i ett s det er for glatt g opp p toppen, istedet for tar vi heisen o...

et ekte B menneske,

Heisann. Det her er faktisk det frste innlegget denne uken som har blitt postet fr klokka 12. Har vrt et utrolig b menneske denne uken, men i dag klarte jeg faktisk st opp 9. M vel prve f...

Sommermening

Hello. Satt og tenkte p noe i stad. Denne sommeren har vrt en smule annerledes enn alle de andre. kan ikke si at det har vrt ordentilig sommer. Har bare vrt p stranden to ganger, har nesten ik...

Heldagstur p skrim

Hei. jeg har vrt med pappa og en kamerat opp p skrim for g i en grotte idag. Det er frste gang jeg gr i en grotte, og har ikke s utrolig lyst til gjre det en gang til. Alt var ble helt B...

Surrehue ..

Jeg har hatt TO store leteaksjoner etter mobilen min i dag. Hvis du prver finne noen som roter bort mobilen sin sttt og stadig s har du kommet til riktig person. Selvom at det er litt usansyne...

Merkedammen

N tar turen opp til merkedammen. Kommer hjem om ikke s lenge:) Hva skal dere i dag ?
Elise B V - legg meg til som venn!

13, Re

Hei p deg :-) P bloggen min finner du jevnlige oppdateringer. Jeg blogger om hverdagen min og alt som egentlig faller meg inn. Hvis det er noe du lurer p, s kan du endten legge igjen sprsmlet i kommentarfeltet og da svarer jeg i innlegg. Eller du kan sente en mail p: blondiinen.blogg@hotmail.com Dere fr ha en GOD JUL&GODT NYTT R, og kos dere masse. bloglovin